Pengantin Baru

Salam.. Dah Makan Lom?? Kalo blom makan, lepas baca entry ni, jom kita pergi makan ok.

Hari ini aku dan kawan-kawan menghadiri kenduri kawin bekas classmate kitorang. Bila fikirkan tentang kawin ni, aku rasa semua orang ada rasa nak kawin kan, cuma lambat atau cepat je. So, bila aku sampai kat majlis tu, terdetik gak la difikiran aku yang masih muda ni, bila la turn aku akan sampai.. hahaha.. Harap-harap xlama lagi la.. hahaha... Best kot kawin kan.. tapi korang kena tau tanggungjawab sebagai suami/isteri.. Besar tanggungjawab tu.. hehehe.. Aku mungkin belum bersedia lagi, sebab tu jodoh pun belom nak datang padaku.. hehe..

Selamat Pengantin Baru Kepada Pesh Dan Farra. Semoga Bahagia Hingga Ke Akhir Hayat.




SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

8 comments:

alya baharuddin said...

bride c0mel lha ! kim slm la ye dkt dea ..beseri2 :)

Si Rabun said...

singgah sini sambil follow.

Junk said...

haha.. kalo da pengantin, mmg berseri la kan.. xcayer, try kwin.. huhu

Pwincesz Dee said...

haishhh...jgn gatal2 naaa... lmbt lg turn kita... habiskan study dulu, keje.. kumpul duit dulu, stabilkan kewangan dulu.. siap2kan diri tu dulu..bru leh kwen tau! hehehe.. ^_^

Elie Lily said...

selamat pengantin baru kepada pasangan pengantin! :)

Nafisah Ruslan said...

selamat pengantin baru di ucapkan :)

zaty luvlianncezzz said...

slmt pgntin baru ! =)

Jum hayati di sini (^o^)
bila izrail datang memanggil

Irvan said...

jika butuh jasa foto prewedding, wedding, family, baby, event, personal dll.
Bisa langsung hubungin :

Office : Jl.Pinang Baru No.168
E-mail : inoviardo@oneyephotowork.com
Website : www.oneyephotowork.com
No Telp : 085697164118 (irvan)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog Indah Ini Milik Sepenuh Junk Rx®