Topic : Meatball IKEA Terbaek Ke?

Salam persinggahan.. hari ini hari selasa, kalo korang yang pergi ke IKEA kat THE CURVE tu, mesti korang tau yang hari ini, meatball kat IKEA murah skit.. TAPI..... arini aku teringin nak makan meatball kat IKEA tu sebanyak 20biji.. harga yang aku kena bayar lak RM16.++... Memandangkan selama ni aku makan 10biji je.. tu pun da murah, cuma RM8.00 je... memang arini aku lapar, satu hari aku tak makan pape lagi.. hahaha.. so ni kiranya melantak sampai kenyang la...


Ape yang best pada meatball ni adalah sos dia.. memang ada kelainan.. kalo boleh, tiap² ari selasa aku nak makan benda ni.. hahaha.. walaupun makan banyak² boleh buat aku muak tapi, kesedapannya xdapat aku tolak.. ^ -*... Sekian...


SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...