Pengantin Baru

Salam.. Dah Makan Lom?? Kalo blom makan, lepas baca entry ni, jom kita pergi makan ok.

Hari ini aku dan kawan-kawan menghadiri kenduri kawin bekas classmate kitorang. Bila fikirkan tentang kawin ni, aku rasa semua orang ada rasa nak kawin kan, cuma lambat atau cepat je. So, bila aku sampai kat majlis tu, terdetik gak la difikiran aku yang masih muda ni, bila la turn aku akan sampai.. hahaha.. Harap-harap xlama lagi la.. hahaha... Best kot kawin kan.. tapi korang kena tau tanggungjawab sebagai suami/isteri.. Besar tanggungjawab tu.. hehehe.. Aku mungkin belum bersedia lagi, sebab tu jodoh pun belom nak datang padaku.. hehe..

Selamat Pengantin Baru Kepada Pesh Dan Farra. Semoga Bahagia Hingga Ke Akhir Hayat.




SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...