11.11.11

Salam dan Selamat Sejahtera..

Ape kena la tajuk entry aku ni kan?? Semua orang tau ape yang special dengan tarikh tu..?? Mungkin setiap orang ada peristiwa yang bahagia atau pun sedih yang bakal berlaku pada tarikh tu.. tapi bagi aku masih tiada ape-ape kot.... Biasanya pada tarikh camni akan berlaku peristiwa pelik2.. Harap2 tiada ape2 berlaku la kan.. Amin.. Tarikh ni yang paling aku suka kerana dalam hidup kita xkan ada tarikh, 22.22.22 @ 33.33.33 @ 44.44.44 @ 55.55.55 @ 66.66.66 @ 77.77.77 @ 88.88.88 @ 99.99.99 dan 00.00.00. hehe.. Yang cuma ada 11.11.11.

So, aku cuma nak ucapkan pada korang semua.... SELAMAT HARI 11.11.11.




SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...