Berbuka Puasa Di German??

Baru-baru ini aku ada join kawan2 berbuka puasa di ampang, nama tempat tu "German Deli Imbis". Dengan hanya bayaran RM28 je, aku boleh makan puas2. Tapi aku xdela nak melantak sampai pecah perut, kan xbaik seksa bada. hehe..Kualiti makanan kat situ memang memuaskan, boleh kata standard makanan western la kan.. nama kedai pun da german. Bertempat di Ampang, berdekatan dengan petronas. So, senang la kalo ada sape2 rasa nak try.
Untuk pencuci mulut lak, korang leh try skill korang buat sendiri ABC. haha.. Masa time aku pergi tu, kawan2 aku nk try buat ABC, jadi aku la tukang rasa dan bagi markah.. haha.. memang xrugi kalo pergi sana. Meh jenguk ape yang aku makan masa tu..>>>






SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog Indah Ini Milik Sepenuh Junk Rx®