One Station Hotel

Salam.. Arini aku dan akak aku sekeluarga ke Kota Bharu atas sedikit urusan. Aku pun  tak lepaskan peluang tuk shopping raya sikit. hehe.. Kami check in kat hotel one station berhampiran dengan tesco. Sekarang aku nak cerita sedikit tentang hotel yang aku duk menumpang ni. Dengan package yang kami pilih, kami dapat la menjamu selera semasa berbuka semalam. Dalam pukul 7.15mlm kami turun la ke restoran hotel untuk menjamu selera. Setibanya dimeja makan, terbentanglah kain alas meja tanpa ada apa apa diatasnya lagi. Aku agak bengang tapi aku ni kan penyabar, sabar jela jap. Tunggu punya tunggu, masa berbuka pun tiba, pihak hotel menjamu kami dengan buah buahan dan air. Dalam masa 10 minit kemudian sampai la makanan kami satu persatu. Memang nampak la pengurusan hotel ni kelam kabut. Nak kata ramai orang masa tu, memang xramai langsung la. hanya ada 2 keluarga je masa tu. haha.. leh cakap lembab la kan. Ni la Hotel tu..

Aku sebenarnya nak luahkan perasan je kat sini.. hahahaha.. boring la.. Mujurlah ada wifi kat hotel ni.. leh la layan internet jap.. tapi aku bengang dengan malaysia ni.. kenapa la aku nak tengok running man kat youtube tapi malaysia ni block lak.. ciss.. tgk kt hp jela... Sekian la luahan aku kat sini.. bye2

SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog Indah Ini Milik Sepenuh Junk Rx®