Perkara Pelik ²



Assalamualaikum... Jam kat pc aku sekarang pukul 7.40pm, dan sekarang aku nak kongsi sesuatu yang kita mungkin kita tak pernah perasan dan mungkin kalo benda tu ada depan kita pun, kita buat tak tau je. Banyak perkara pelik dah aku alami dan aku jumpa bila aku pergi kemana-mana. (ape yang aku mengarut ni) Ok2.. straight to the point kata org putih.. jom tgk ape yang pelik aku jupe tu.. :)
 
kita mesti penah makan buah ni kan? ni la buah pear.... banyak khasiat buah ni tp aku xnk citer pasal khasiat dia... gambar diatas adalah buah pear yang normal dan slalu kita jupe.. try tengok buah pear kat bawah ni.. amacam?? ape yang korang fikir??... (aku tau ape korang fikir)
 
Buah pear ni aku beli kat SAE(korang mesti xtau kan) haha.. dah la ni buah yang last masa tu.. Dengan bayaran rm2.00, aku beli la.. aku kan suka buah ni.. sebelum aku makan, capture la dulu bentuk buah yang pelik ni.. memang pelik kan???


Ok!!!.. Sekarang, benda pelik kedua aku nak citer ialah tentang pokok yang aku jupe masa aku balik bercuti kat kampung aku... kalo korang kenal pokok ni kiranya korang memang bgs la.. hehe.. meh kita tengok sama2 ape yang pelik pada gambar pokok ni.. ---->
 
Inilah hasilnyer kalo da digabungkan pokok 1(xtau nama) dan pokok semalu.. memang pelik kan, camner la 2 pokok yang berlainan boleh bercantum camtu.. anyway.. tu semua kuasa Yang Maha Esa.. aku rasa bertuah gak la dapat tengok pokok ni.. lagipun pokok ni dekat umah aku je pun.. hehe.. tp sekarang xtau la pokok tu ada lagi ke x.. 

Itulah sahaja aku nk korang tau, semoga kita sama2 sedar yang kat dunia ni memang banyak benda pelik.. hehe.. thanks for reading this article..


p/s: Kalo korang pun ada jupe benda pelik camni, share la k.. pape pun, jangan lupa komen k..tq..


SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

11 comments:

Pwincesz Dee said...

Nak buah pelik tu!!! mesti manis kan??? :)

Junk said...

nak?? jom kita g b kt jusco.. hehe

Pwincesz Dee said...

jom2..hehe :)

Junk said...

no hal la.. jom.. awk blanje ok.. Deal!!!

Ku Azhar said...

nk sbijik!!!!! hehehe

Hafiz Ghani said...

wah seksi buah kamu...errr maksud wa buah pea kamu yg rm2.00 tu... :p

Junk said...

sengat : tu la pasal.. special tu.. syg nk mkn.. kalo da mkn sedap lak tu.. ^^

LoLiPoP BuLat said...

aii..pelik...pokok tuh cm da penh jmpe...p buah tuh x pon...

Junk said...

CaYe Cik iLa : tu la.. kalo tau nama pokok tu.. bgtau la ye..

ME CTCT said...

hahahaha...comey bangat seyh :D

Junk said...

hahahaha.. terima kasih cik CTK..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog Indah Ini Milik Sepenuh Junk Rx®