Jom Layan : The Killer Elite

Selepas gua melantak kat IKEA, gua dan member² lepak kat panggung wayang pulak. Movie yang gua layan kali ni adalah Killer Elite.. bagi korang yang belum tengok cerita ni, jom gua citer sikit pasal asal citer ni ok.. ini kisah sebenar yang diorang ambil dari novel THE FEATHER MAN... (korang leh tgk ape citer sebalik ni kt wikipedia).. 




Gua layan citer yang action, so bagi korang yang suka citer aksi, ni la cerita yang terbaik... pelbagai taktik untuk membunuh digunakan dalam cerita ni. Segalanya untuk menyelamatkan seorang rakan. Kalo korang nak tau lebih lanjut, kena la hadirkan diri ke panggung yang berdekatan anda.. hahahaha.. enjoy okay.. ^^


Nak tengok rating dan sinopsis?? Tgk sini.. http://www.imdb.com/title/tt1448755/

Jom sama tengok trailler Killer Elite kat youtube.. http://www.youtube.com/watch?v=lft48yFsHGU

SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog Indah Ini Milik Sepenuh Junk Rx®