11.11.11

Salam dan Selamat Sejahtera..

Ape kena la tajuk entry aku ni kan?? Semua orang tau ape yang special dengan tarikh tu..?? Mungkin setiap orang ada peristiwa yang bahagia atau pun sedih yang bakal berlaku pada tarikh tu.. tapi bagi aku masih tiada ape-ape kot.... Biasanya pada tarikh camni akan berlaku peristiwa pelik2.. Harap2 tiada ape2 berlaku la kan.. Amin.. Tarikh ni yang paling aku suka kerana dalam hidup kita xkan ada tarikh, 22.22.22 @ 33.33.33 @ 44.44.44 @ 55.55.55 @ 66.66.66 @ 77.77.77 @ 88.88.88 @ 99.99.99 dan 00.00.00. hehe.. Yang cuma ada 11.11.11.

So, aku cuma nak ucapkan pada korang semua.... SELAMAT HARI 11.11.11.




SUDAH BACA??? TINGGALKAN KOMEN YE!!! LIKE SKALI TAU!!!..

11 comments:

SI COMEL CERIA said...

selamat hari lahir...kita lahir 070789....cumil x????



p/s:plz ckp cumil.....ehehehheeeehh

iDa said...

selamat hari lahir gak yer......nk adiah x??

Fabulous Me said...

Erk ur bday ke? Tgk post mcm x. TPi klu ye h.bday ye..

Btw, mmg ctk date nih.. Tp xde makna ape pon.. Cume ctk je :)

Junk said...

this date is not my bday.. dont misunderstood.. i'm waiting for this date long time ago bcoz its so meaningful.. hehe..

yang bgtau tarikh lahir tu : cumillllll la gak.. hahaha..

Pwincesz Dee said...

Hikhik.. smua slh sangka suda... tu la mr. junk, lain kli tulis biaq terang ckit naaa... heeee.... ape yg meaningful sgt tu ekk?? nak ckp anniversary kt, xmungkin.. bfday sy pun xmgkn.. ke ary awk berniat nak bg sy adiah?? hehehe ^^ love u syg... <3

Marliyana Mk said...

weheee :) happy 11.11j.11

Lai Qma said...

yeahh..hepy 11.11.11 t0o.. ^_^

putry arisa said...

happy date 11.11.11...
semoga ceria2 selaku ok...
chill..^_^

Cahaya Qaseh said...

MUGE HARI NI MENJANJIKAN YG LEBIH INDAH BUAT ANDA & PRINCESS DEE... >_<

Junk said...

Tq yer Cahaya Qaseh.. hehe

3no gr33ny said...

hope xde pape musibah disebalik nombor ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog Indah Ini Milik Sepenuh Junk Rx®